مواد شوینده خودرویی MA*FRA نقشه سایتتماس با ماصفحه اصلی
این صفحه از وب سایت شرکت جنرال تولز در تاریخ ۲۰۲۴/۴/۱۹ چاپ شده است
صفحه اصلی  /  اخباررونمایی شرکت اوپل از هشت دهه خودروهای تولیدی خود

رونمایی شرکت اوپل از هشت دهه خودروهای تولیدی خود | ۲۰۱۷/۴/۵     

    

شرکت آلمانی اوپل در کنار نسل کاملا جدید اینسیگنیا تعدادی از محصولات قدیمی و جدیدش ظرف هشت دهه گذشته را تحت عنوان پرچمداران اوپل به نمایش می گذارد.

 

اوپل هشت دهه از محصولاتش را در کنار هم رونمایی می کند
 

این شرکت در نمایشگاه Techno Classica شهر اسن آلمان شرکت می کند و هشت دهه تولید محصولاتش را از زمان خودروی Admiral پیش از شروع جنگ جهانی تا نسل دوم اینسیگنیا به نمایش در می آورد. پس از گذشت یک دهه از عرضه Admiral در سال 1937 شاهد عرضه خودروی Kapitan به همراه موتور شش سیلندرش بودیم. این خودرو آن چنان با استقبال مشتریان رو به رو گردید که به یکی از پر فروش ترین های زمان خودش تبدیل گردید. قرار است که یک نمونه ساخته شده از طلای 24 عیار از آن رونمایی شود.

در اواسط دهه 60 نیز خودروهای Kapotan، Admiral و Diplomat جز بهترین های اوپل بودند. بعد از تجهیز Diplomat به موتور V8 و عرضه اش در ایالات متحده، اوپل به این فکر رسید که خودروی Senator را به همراه نسخه کوپه اش یعنی Monza که دارای سامانه تعلیق  به روزرسانی شده ای بودند وارد بازار کند. اما حالا پس از گذشت چهل سال از آن زمان نوبت به نسخه های واگن و سدان اینسیگنیا رسیده و حالا میتوانیم آن را در کنار قدیمی های اوپل در نمایشگاه اسن ببینیم.

 

منبع: سایت خبر خودرو

http://www.khabarmachine.ir

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت جنرال تولز می باشد